Daha onceden indirme islemini tamamladiginiz veya iptal ettiginiz bir dosya icin uygulamayi her calistirdiginizda, uygulama yeniden bu dosyayi indirmek istiyor ise, ve siz bunu iptal edip indirim listesinden kaldirmayi onayladiginiz halde halen inatla bu sorun devam ediyor ise.
Uygulama bunu indirilecek dosya kuyrugunu temizleyemediginden yapiyor olabilir ve bu sorun her dosya icin gerceklesmeyebilir de, yani bir cok indirme islemi basarili sonuclanip kuyruktan cikabilir, ancak siz belirgin bir dosya icin devamli bu uyarilari aliyor olabilirsiniz.
Bu durumda
%UserProfile%Application DataMicrosoftFile Transfer ManagerRequestQueue klasorunde kuyrukta bekleyen veya takilmis indirme islerini (*.dlm) bulabilirsiniz, eger mevcutta indirme isleminiz yok ise klasoru temizleyebilirsiniz, veya dosyalari notepad ile acarak kontrol edip sorun yaratani bulup silebilirsiniz.
No comments:
Post a Comment